inga och co

det känns som att något saknas.. jo. som jag har gjort varje lördag hela vintern , kollat upp när barcelona spelar, men nu är matcherna slut så nu får jag vänta tills september igen.. :( sen vad ska man göra på kvällarna då ? ååh.
igår var vi ju först hos mathilda och åt , mys kladdkaka och jordgubbar♥ sen spelade vi kubb, vi vann över våra syskon , vi var bäst! våran hejaramsa! sen runt nio åkte vi ner på stan , var inte en kotte där typ i början så vi gick runt några varv runt stan , haha!
men kom mer på kvällen ,sen träffade vi lite folk, jag och mathilda körde med inga , men ingen ville lyssa :o dom har ingen humor alls.. sen hem
idag händer nog inte så mycket ,ska kanske tälta ikväll !




f i n n s i n g e t b ä t t r e


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0