Jolly camp 2011

nu har jag äntligen internett så jag kan skriva lite om dom här roliga dagarna!
något gruppbyte blev det inte men det var ingen big deal om vi säger så , träningarna har inte varit så värst kul men när vi hade vår ''fritid'' tror jag inte vi hade en tråkig stund!
vi kom dit i söndags och packade upp, spelade lite kort och ja , sen var det invigning sen team bildning och till sist träning , efter träningen gick vi upp i hopptornet för att grilla hamburgare . den kvällen gjorde vi inte något mer utan bara var lite sociala med våra rumskompisar . i måndags så var det 2 träningar och ett fys , alla hade tränigsverk i hela kroppen efteråt! haha . på kvällen kom killarna och spelade kort med oss , körde utslagspoker och sen nå neger och president men jag fattade nada så erik fick hjälpa mig! men sen kom vi på att vi ville spela minigolf men det var försent så vi fick vänta till i tisdags ! :) i tisdags så var det också två träningar och en fys och ja , på kvällen drog vi till minigolfbanan som sagt , och jag körde med erik , johan och jimmy . jag och jimmy var i lag och kom delad tvåa ! , kungt! och inte en enda sjua fick jag! :D sen vart det mer kort och sen hände inget speciellt ! i onsdags var det sista innebandyträningen med niklas och sen ett fys på det ! på eftermiddagen gick vi till lugnet för att spela lite innenady med killarna och då kom sötevve och hälsade på! gud vad jag har saknat henne!! på kvällen spelade vi kubb mot stefan och jimmy sen kom johan också , fast han bytte till vårat lag för vi var bättre! iafl så vann vi med 3-2 ! och så vart det kort på kvällen också! sen på natten kom vi på att man kunde prata med killarna genom dörren så vi la oss på golvet typ hela natten och pratade och fingerflörtade med sebastian och elias ! fast till slut så flyttade vi dit våran säng så sov vi där! på torsdags var det ju en tävling vi vann två grenar och sen vet jag inte , men jag och sebastian vart tjurig för att våran ledare inte brydde sig om han och mig och var jättesurig på oss och brydde sig inte om innebandy :oo , men delad fyra kom vi och det var ju hyfsat bra iafl! aja åkte till leksad direkt och ja , kommer hem på söndag , riktigt skönt!
tack alla killar och tjejer för 5 superroliga dagar!♥

grattis världens bästa!!♥♥♥


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0