glömde visst bort! hehe

men tror jag har missat tre dagar eller något sånt! :)
Dag 11 En bild på dig och dina vänner




Dag 12 Min/mina bästavänner
dom fyra här över är mina absolut bästa vänner!
johanna och pernilla har jag kännt sen jag var liten , det kanske jag har med mathilda också? haha kommer faktiskt inte ihåg men hursomhelst så är det dom jag mest umgås med!
nathalie träffade jag på ett innebandyläger för två år sen , eller var det tre? jo tre var det nog .. men vi höll kontakten och hon är verkligen en utav mina bästa vänner. vi träffas inte så ofta och det är synd tycker jag! det borde det verkligen bli ändring på tycker jag!
jag älskar er tjejer!♥
Dag 13 Jag har fobi för

äckeldjur..
dom är fula , äckliga och läskiga på samma gång ,
värsta som finns!

sen påminnde mathilda mig om hundar  ! , efter att hon och jag blev skällda av en eller vad man säger så har vi blivit livärdda för sånna! , iafl dom vi inte känner..

Kommentarer
Postat av: mathilda

du glömde ju hundar på fobier:O<3 haha

2011-06-28 @ 18:02:05
URL: http://mathildaaberg.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0