femte gången gillt ? ;)

Dag 1 En nytagen bild på dig + 21 fakta om dig
Dag 2 Ett brev till någon du saknar
Dag 3 Meningen bakom bloggnamnet
Dag 4 En vana som du önskar att du inte har
Dag 5 Någon du saknar
Dag 6 Favorit tv pogram
Dag 7 Favorit idrottare
Dag 8 På en helg gör jag helst..
Dag 9 Min största kärlek
Dag 10 Jag skulle vilja se ut som
Dag 11 En bild på dig och dina vänner
Dag 12 Min/mina bästavänner
Dag 13 Jag har fobi för
Dag 14 Planer / drömmar / mål du har
Dag 15 6 bilder på något som gör dig glad
Dag 16 Något du längtar efter mycket
Dag 17 Mina syskon
Dag 18 Din favorittid på året
Dag 19 En gammal bild och en nytagen bild
Dag 20 Din favoritlåt

haha men jag har tråkigt och min blogg är helt ointressant just nu!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0