direkt från turkiet! haha


hej alla svennar, hoppas allt är bra i sverige!
själv har jag superbra men klarblå himmel och 28-30 grader!
berättar lite kort om idag och igår ,
igår gick jag upp halv två, inte så kul , klädde på mig och så sen vidare till arlanda där vi tog en frukost och så , kvart i sju lyfte planet och det kändes som att vi det var mitt på dagen! flygresan gick bra men lite guppigt på slutet, när vi kom fram var det jätte målnigt och hur skulle det här sluta tänkte jag ! och varmt som in i ... var det också.. men när vi kom fram till hotellet efter en timmes bussresa så var det inte ett moln på himlen! när  vi kom fram åt vi och tittade runt lite, sen gick vi på turkiskt bad och fick ansiktsmask osv! :) riktigt skönt! efter det gick vi och åt sen hem och sova! behövdes verkligen eftersom att jag bara hade sovit några timmar natten innan
idag gick vi upp och åt frukost sen direkt till poolen! blev där hela förmiddagen och runt två åkte vi på ''onsdagsmarknaden'' hittade två converse , två linnen och en handduk tror jag ! men dom är fett jobbiga! :O kanske skriver någon annan dag ,vem vet ? för vi har inte internett inne på rummet utan vid receptionen så sitter på en bänk där just nu!
saknar alla hemma supermycket
!


Kommentarer
Postat av: Pilla

Men åh.. jag saknar dig redan ju sara!:(<3

2011-06-02 @ 01:48:55
URL: http://pernillaojala.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0