Dag 1 En nytagen bild på dig + 21 fakta om dig


jättesöt sisodär !

1.   Jag heter sara anna olsson
2.   Jag är 15 år och fyllde år 13 mars
3.   Jag älskarälskarälskar fc barcelona , för mig är det mer än bara ett fotbollslag, ja det går inte att förklara hur mycket jag älskar dom!! och det har jag gjort i snart tre år
4.   Jag bor i ett vitt tegelhus
5.   Jag har spelat innebandy i 8 år, och kommer att hålla på bra många år till !
6.   Jag har fått lov att sluta på fotboll för jag har problem med knäna, men det kvittade för jag tyckte ändå inte att det var så roligt den senaste tiden.
7.   Spindlar är det värsta som finns
8.   Jag är brunhårig egentligen så har typ alltid en ljusbrun utväxt
9.   Lionel Messi är min största favorit!
10. Jag tycker inte om folk som ljuger eller snackar skit .
11. Mina bästa vänner är Mathilda,  Johanna, Pernilla och Amanda
12. Jag önskar att jag fick träffa Nathalie och dom andra från heby mycket oftare
13. För  dom är något av det bästa jag har, och dom får mig alltid att må bra och jag älskar dom mest!
14. Jag får beslutsångest om jag ska välja att vara hemma och se en barcelona match eller vara med mina vänner
15. Jag tycker om det mesta inom musik , allt från rock till balader
16. Mina favoritartister är bland annat Iron Maiden , Volbeat och Veronica Maggio
17. Jag hejar på brynäs i hockey och Falun + Mora i daminnebandy
18. Det är som en liten tradition att åka på falun-mora i innebandy , eller vi har gjort det i två år nu
19. Jag saknar alla tjejer från jollycamp förra året, våran grupp var nog bäst och alla kom nära varandra!, kärlek till er tjejer!
20. Jag tycker inte om när folk underklassar tjejer och säger och killar är ''starkare'' osv..
21. Mina vänner är mitt allt!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0