bryggan!

idag var det först aulan , och självklart var min film nominerad av dom 4a bästa och visades upp , och självklart så var vi bland dom två bästa och fick gå upp på schenen (ja jag kan stava) men vi kom två men det är ju grymt bra ju! lite pinsamt bara menmen :), sen vart det niornas lekar, och så blev jag sjukt taggad tills vi ska göra det nästa år! haha sen drog vi till ica och köpte sallad sen till någon bro där vi åt , sen kom pernilla också! :) kommer bilder sen när mathilda har skickat dom osv.. :)
har precis duschat och ska snart torka håret och ikväll ska jag vara servitris till 9c skoj! :)
och imorgon  är det sommarlov!! det förtjänar man verkligen!


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

fint!

2011-06-09 @ 16:17:08
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas du kommer få ett jättekul sommarlov då =)

2011-06-09 @ 16:48:46
URL: http://designbyhmr.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0