västerås!

hejhej,
kom precis hem från västerås och dagen blev superkul! fast sebastian och elias kom inte.. jag som saknar dom så.. ♥ men vi hade det kul iafl! :)
blev tre tröjor som jag blev riktigt nöjd med!  orkar inte skriva så mycket om dagen men myckat skratt vart det, även fast mathilda ville sälja mig på rean men är man på bushumör så är man! :) sen när vi satt och åt så ramlade det ner några tidningar bredvid mig som låg på hylllan så jag blev rädd och slog upp knät i bordet , shit vad ont jag fick :o haha
snart åker jag ner på träning iafl sen vet jag inte vad som händer.
har gjort om bloggen lite , ny header är på väg!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0