sverige!!!

tjena hej ,
förlåt för superdålig uppdatering men har haft bättre saker för mig! dom två senaste dagarna har spenderats med Johanna, Mathilda och Sebastian! vi åkte somsagt tåg till borlänge igår tittade på en halvlek av elias match sen en halvlek av Vilmers. sen träffade vi frida också! :D som jag har saknat dig vännen! sen blev det värsta ovädret skitläskigt men vi drog oss till kupolen och åt sen bussen hem , sov sen hos johanna! kom hem runt två och då packade jag klart det sista, hoppas jag , men vi åker antagligen imorgon eftermiddag eller fredag morgon , men ställer in något tidsintsällt imorgon. Ikväll blir det hem till wilkund för att se fotboll, sverige-japan så går dit runt halv nio eftersom att match börjar kvart i . på tal om fotboll så vann argetina igår med 3-0 och min messi vart bästa spelaren på plan! :')
sen är det så att min blogg fyller ett år idag! hihi grattis till den!


Lotta Schelin ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0