sista för idag..

OM MIG:
Har du bra självförtroende? – nja
Hur ser din framtid ut? –haha ingen aning?
Dricker du alkohol? - aldrig!
Är du envis utav dig? – hihih jaa!
Skulle du säga att du är kaxig? – nejdå , eller bara på innebandyplan (a)
Har du mer än 5 par skor? -  japp
Vilket stjärntecken har du? – fisk
Vart föddes du? - falun
På vilka ställen har du bott på? - lägenhet i stan och ett hus på grytnäs
Vart bor du just nu? - skogsbo/grytnäs
Vad gillar du mest hos dig själv? – inget typ ?
SKOLAN:
Tuggar du tuggummi? – nej
Gör du dina läxor? ja
Känner du dig ensam? – nej!
Vad kallar dom dig i skolan, populär eller opopulär? – haah inte en aning
Trivs du i skolan? - ja det gör jag
Vilket är ditt favoritämne? – profil eller idrott tror jag
Sms'ar du på lektionerna? – nej, mobilen i skåpet (a)
KÄRLEK:
Har du pojk/flickvän? - nej...
om du har, vad heter hon/han? - -
När senast var det du kysste någon? – någon månad sen... 
När senast var det du kramade någon? - kommer jag inte ihåg, ehe
Hur många gånger har du varit kär? - en
Har du varit otrogen någon gång? – nej
Har du varit på en blind-date? – haha nej
Vad vill du att en kille/tjej ska ha? – vet inte riktigt.
UTSEENDE:
Hur lång är du? – 159-160 typ
Är du stolt över hur du ser ut? – jadå
Vad har du för frisyr? - platt typ
Anser du att du smälter in i mängden? – nja 
Har du tandställning? - nej
Vilken hårfärg har du? - blond, fast egentligen brun
Vilka skor använder du just nu? – just nu använder jag oftast rosa converse
Har du bytt stil någon gång? – inte vad jag vet
Brukar folk klaga på dig? – nej
Hur skulle du vilja att ditt hår såg ut? – längre, mer volym och naturligt blont!
VÄNNER:
Har du någon bästa vän? – ja 
Vad brukar du och dina vänner göra? – jadu, mest prata och ha massa kul 
Vilket är det bästa minnet du har med en vän? – för svårt för att välja ut ett!
Kan du umgås med fler än en i taget? – ja !
Har du vänner som du bara känner via internet? – nej
Nämn någon med samma musiksmak som dig? – haha jag är nog ganska ensam med min musiksmak , men johannas är mest lik, absolut inte mathilda! ;) hon hatar sånt.. hihi
Laddar du ner din musik olagligt? - nej (a) 
Gillar du Lady Gaga? - några låtar isfl
Har du Spotify? - ja men använder aldrig
ANTINGEN ELLER:
Fanta eller Coca Cola? – coca cola
Öl eller cider? - cider
Göteborg eller Stockholm? - båda! 
Vinter eller sommar? – mest sommar, men lite vinter
Dag eller natt? – dag
Vänner eller pojk/flickvännen? – båda två
Seriös eller oseriös? – seriöst
Brunett eller blondin? – beror på vilken människa det snackas om.
Havet eller poolen? – båda, hehe
Dator'n eller TVn? - datorn
Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" vänner? - oj, man vill ju ha båda!
MSN eller mobil? - mobil!!!
ÖVRIGT:
Läser du några bloggar? ja!
isånnafall, vilka? – typ , massa kompisars
Har du något som du skulle vilja göra som du ännu inte gjort? - ja
Om du fick likna en kändis, vem skulle det vara då? – hmm , malin åkerman är riktigt fin tycker jag, sen rascel bilson, jennifer love hewitt är så inte så ful hon heller, och inte eva longoria heller, hehe
Har du problem med invandrare? - nej gud nej!
Röker du? – aldrig, kommer aldirg börja heller!
Om inte, har du provat? - nej
Vilka länder har du besökt? – danmark , grekland, turkiet och sverige :)
Nämn 3 saker du aldrig skulle klara dig utan? - vännerna, familjen och mobil
Har du åsikter om folk som du inte känner? – ja det tror jag väl
Vet du om det går rykten om dig? nej det tror jag inte
om du vet, vilka? - -
Vem har grym humor? – jag så klart!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0