mysdag med familjen åberg!

förlåt för jag inte skrev något igår men åkte runt åtta och kom hem efter tio så fanns ingen tid för det !
men igår kom dom och hämtade mig runt åtta och då rullade vi iväg mot vansbro , sen stannde vi i något som jag inte kom ihåg vad det hette men vi åt äggmacka och varm oboy där iafl! sen åkte vi vidare till äppelbo där vi tittade på min brors match, dom förlorade den tror jag.. sen titta vi på emmas match och dom förlorade också..
sen satt vi oss på läktaren och åt pizza muffins som mathilda hade gjort, mums! sen åkte vi till vansbro och satt oss och fikade för att fördriva tiden , och där var det ett jättegulligt troll och självklart så knäppte jag och mathilda kort på oss tre! hihi. sen åkte vi och tittade på brors match som dom vann sen emmas som dom förlorade .. och jag och mathilda satt på våra två stolar under ett paraply! och spelade M.I.G . och där satt vi och hade det bra! haha sen körde vi med den där hela tiden ''här sitter vi och har det bra'', sen blev det ''här sitter vi och äter glass'' sen döpte vi om oss till hans och greta! haha . sen åkte vi runt några varv runt vansbro , ja det var inte så stort precis sen tbx till äppelbo och jag och mathilda knäppte kort på oss på en gigantisk ''spark''. sen tittade jag och mathilda på typ 01:orna , haha gud så söta dom var! men saif vann ju såklart! hihi . sen spelade emma och dom vann! och det var två stycken som sköt på oss! vad har vi gjort dom lixom?! :o aja sen åt vi sen hem och jag somnade typ direkt för var supertrött! haha
idag vaknade jag runt 10 och nu sitter jag här och ska snart laga lite mat och vänta på att klockan ska bli 2 för då spelar argentina och messi♥ yeees!!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0