har man inget bättre för sig så har man inte

Lovar du att vara ärlig? ja
Du heter? Sara Anna Olsson
Beronde av? messi , hihi! och mina vänner + mobilen
Vad behöver du mest just nu? jag vet inte
Vad får du oftast komplimanger för? tss inget typ :P
Hur imponerar man på dig? man är sig själv 
Brukar du skratta för dig själv?
ja om jag tänker på något roligt
Var bor du? Avesta
Trivs du där? jarå
Vad har du för mobil? sony ericsson T700
Nästa mål i ditt liv? komma in på det gymnasiet jag vill  
Vem ringde du senast?
Johanna tror jag
Hur känner du dig nu? astaggad till imorgon!
När blev du fotad senast? igår, hehe
Vanligaste färg på dina kläder? svart typ
Vem saknar du? nathalie, evve, frida, emelie, moatoa, pernilla, sebastian ,elias osv..  
Är du blyg?
ibland kanske ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jadå
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? jag vet inte riktigt
Är du nöjd med ditt liv? jadå
Vad är det värsta du vet? äckelspindlar + hundar som skämmer mig och mathilda! sen folk som pratar skit osv
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? beror väl på
Vad längtar du till? imorgon och öland kanske
Har du bra vänner och äkta vänskap? yes
Vad är det finaste du fått? hihi det var nog igår när jag fick min barcelona jacka (a) sen massa annat fint också!
Om fem månader? spelar jag massa innebandy
Om ett år? då har jag gått ut nian
Du samlar på? barcelona grejer , hehe
Vem ringer du när du är arg/ledsen: pernilla, johanna eller mathilda
Har du strumpor på dig nu? inte just nu
Är det okej att gråta? det är klart
När grät du senast? igår när jag tittade på ghost whisperer!

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: nej 
Hånglat med fler än 50 pers:
haha nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? har jag säkert
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Åkt ambulans? ne
gjort nåt olagligt? inte vad jag vet, eller jo i heby när vi sprang rakt över vägen!;) haha prick i registret som frida säger..
Skämts över dina föräldrar? nej
Sagt jag älskar dig och menat det? yes
Tar du droger? nejfan
Dricker du? alla måste dricka när dom är törstiga?
Vilka kläder sover du i? barcelona t-shirt och trosor
Vad hatar du verkligen? somsagt , äckelspindlar osv
Varit kär? yes
Är du ensam nu? ja


thihi


Kommentarer
Postat av: Johannapanna

haha den bilden kommer jag ihåg sjukt så söta ju :D

2011-07-11 @ 19:19:00

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0