usa!!♥

dom är bäst!, eller kanske inte bokstavligen då , men jag hejjar på dom! , för igår blev en jättetacklad och fick åka ambulas ;(
träningarna igår gick väl okej, eller iafl damernas, kul att dom satte upp mit vid forward/center och jag var ju ''jätteduktig'', nej , eller jag gjorde ett mål efter 0 sekunder, eller dom hann inte sätta på klockan menmen :)

idag ska jag nog till ishallen och kika, ska titta lite när skogsbo spelar om jag kan ta mig ner då :)
ska ner till ett tyckte jag att jag och johanna sa igår, bra för då har jag skjuts så jag slipper gå :) , thihi

Kommentarer
Postat av: Nathalie :D

klart du får gumman :*

2011-01-04 @ 15:24:54
URL: http://nathalieek.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0