sovmorgon imorgon! :D

jag hann inte skriva igår , eller jag glömmde bort det, hihi
satt vid datan men då spelade jag nå spel på fb sen så åkte jag till kopparhallen, jag blev uttagen på match! :D, jippie fast konditionen kommer att vara sådär..., jag börjar om i igår,
skolan hande inget speciellt, sen till träningen kom isabelle, och berättade att hon slutar i laget, gumman! :'(, haha fan vad jag grät.. men lycka till i sala och visa att du är bäst!
idag så hände inget speciellt heller , hehe
haha jag och mathilda tycker att det är jättekul att lägga till vänner på glosboken ;)
intressant inlägg jag vet ,
sen har pappa åkt till spanien med jobbet, och jag fick inte följa med :/ hihi
aja hejdå.


hahaa...

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0