knacknack

tjenatja
dagen har varit kul samtidigt inte,
aja dagens roligaste stod jag för, haha vi skulle in på bibloteket och titta en sak på datan, och sen knacka jag på dörren -.-', haha fett pinsamt och alla typ titta :$
var ganska chill dag , matte, idrott, engelska, spanska, och Tina har kryssat i att jag och johanna klara parkullebytta , wiiihoo! :D ska till mormor och morfar ikväll för morfar har fyllt år,
haha jag och mathilda har slagit vad att om jag inte blir arg, svär eller något annat dummt mot hedermora (som jag ''verkligen'' inte är arg på , jag gillar dom ''så'' mycket), så får jag 5 kronor av henne, men om jag blir det (som jag troligtvist blir), så får hon 5 kronor av mig :), undra hur det kommer att gå! :P


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0