han trodde det var jag och jag trodde det var han

haha tänk vad fel det kan bli xD
jag åkte ju hem till Fanny som jag sa , och lika roligt som alltid var det! :)
först prata vi lite och så, sen gjorde vi mat till Fanny, Fanny och Filip, haha vi blanda ihop något gott, nå bacon, i crem freasch ( och ja, jag kan stava), sås med tomatpure och mjölk och kryddor, och spaggetti typ till, det var faktiskt riktigt gott, som tur va :D, sen så tittade vi på valentine's day och käka godis, och snygga taylor och ashton var med i den! , den var riktigt bra den också!, vi tog hand lite om Milton också!, söt grabb det där! :D sen satt vi oss och titta runt på datan lite, sen käka vi macka med jordgubbssylt på , och det var riktigt gott! :), haha och jag tror aldrig jag har skrattat så mycket, och en sked går aldeles utmärkt att bre macka med ;), sen åkte jag hem :(

haah shit vad söta :D, vi som inte ens kom ihåg att vi har spelat tsm, sen står vi bredvid varandra på ett kort :D

Tack för idag Fanny! ♥

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0