en till , för jag har inge liv

INNEBANDYTESTET

klubb?-
Krylbo AIS innebandy
märke på klubba?- zone (curve3,0)
märke på skor?-adidas
possition?- vänsterback
nummer?- 5!
har du några skador?- haha vad är det inte för fel på mina ben? , jag har haft jätteproblem med knäna, blablabla syndrom fick vi sen fram att jag hade, muskerna i ena benet är längre än i det andra, (jag var sne) sen var musklerna typ snea så det gör att jag kan få ont i gymskarna mitt beckene är 1,5 cm snett, vilket gör att jag också har ont i ryggen. Jag har ont lite dåochdå, ibland igen alls och ibland mycket, men jag spelar på endå :) 
hur länge har du spelat?- 8 år
hur beskriver du dig själv på plan?- haha vilken fråga :P, eeh jadu vad ska man säga?, kort stubin, blir jättejätte arg för det minsta lilla, och skriker och efterslängningar med klubba och har mig, haha inget jag är stolt över men jag tänker inte precis då på vad jag gör, och när jag blir arg kan jag inte rikigt hålla truten ibland blir jag så arg så jag tror att jag ska koka över, haha aja men jag spelar ju back och är som en back ska vara?, jag gillar att ta steget framåt och skjuta och så, och aa :)
favoritspelare?- Sara Kristoffersson! ♥
är du en bra lagkamrat?-jag vet inte det får ni fråga mina lagkamrater om :)
är du bra på sporten?- jag är väl inte dålig?
blir du ofta arg på plan?- haha vilken fråga igen, men ja det blir jag, onödigt ofta
gnäller du på domarna?-ja ibland, om dom är riktigt dåliga och ja ni fattar, helst han i borlänge, usch!
favoritdomare?- Rikard och Bibbi så klart ;)
får du ofta utvisningar?- haha nej faktiskt inte, jag gör mycket dumt som jag sa, men jag ser till att göra dom fula sakerna när dom inte ser, så hitils iår så har jag inte fått en enda, men har varit nära på matchstraff men jag skötte mig i slutet (a)
vad har du fått utvisning för?- upprepade förseelser, förra året (flera slag mot den andras klubba)
gör du ofta mål?- ibland så
gör du ofta assist?- ibland
snyggaste målet?- jag vet inte riktigt , alla är snygga;) haha nejdå
favoritklubb?- KAIS Mora, Eliterna, inte dom andra ;) haha eller ibf falun
sämsta med sporten?- inget
bästa med sporten?- allt!
vilket är priset som du är mest stolt över?- cupens värdefullaste spelare i vårat lag ;) haha
hur många gånger i veckan spelar du?- 2-4+ match
hur länge ska du spela?- tills jag dör
älskar du innebandy?- mer än allt annat♥



slänger in en bild när vi ändå håller på :)


Kommentarer
Postat av: isabelle

Du är en bra lagkamraT sara , :D<3

och du är absolut inte dålig!;**

2011-01-20 @ 07:54:07
URL: http://isabellemariapersson.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0