1 januari 2011

känns lite konstigt.
jag är hur trött som helst nu, snart kommer maten sen ska jag nog kika på en film troja,
gårdagen var jätterolig, först hem till johanna och vi åt jättegod mat och så , sen hem till pernilla där vi lekte med bilar och titta på hockey , sen hem till johanna igen och käkade efterätt sen började klockan närma sig 12 och det blev att titta på massa fyverkerier sen ner och titta klart på hockeyn som var grymt spännande men sverige vann på straffar! :D, jippie! Liv så jäkla grym!
sen titta på en halv film för vi somnade , thihi, kommer kanske några bilder sen , det blev inte så många :)
ska nog rensa spotifylistan nu , om jag orkar,

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0