snöstorm...

ååh jag vill ha sommar nu, inge jävla snö ! :o

blev ingen bloggning igår åkte ner till kopparhallen direkt efter skolan och stanna där till lite efter 10 :)
Braxens katter heter messi och torres och då vart jag och johanna lite stolta för det stod på våra ryggar igår :), och jag ba: då kan du ju tänka på oss när du ser katterna , han: ja, fast dom är jävligt dryga, men det passar ganska bra in på er. , snällt sagt av han!

aja skolan idag var väl som vanligt?
hände inget speciellt lixom
idag ska jag bara ha tråkigt, tycker ganska synd om mig.. :(
imorgon åker jag och johanna ner på stan och fixar lite till lördag sen hem till henne och fixa lite till :), mysigt :)
nu ska jag titta på eliiiit eller något , haha kul liv :)



jag saknar sommaren super mycket ...

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0