pluggpluggplugg

jag har setat i två timmar och pluggat spanska så nu kan jag allt, hoppas det går bra imorgon nu!
skolan var väl som vanligt, jag retade alla real madridare i min klass :), hahah jag gick runt och sa 5-0 hela tiden och dom ba vi tar dom nästa gång och jag ba i dina drömmar kanske ;)
aja
på hk:n gjorde vi massa vegitarisk mat var sådär
sen hade vi ingen biologi, chill, fast jag tycker att dom borde ha sagt något på matten så vi slapp vänta i skolan i en timme på ingenting :(, menmen
sen fick jag höra av cecilia nu att damerna ska spela på p-97orna på torsdag, hoppas jag kan vara med så man får spöa upp dom lite ! ;)
haha


cooool

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0