asbra dagar!

helgen har varit helt suverän även fast vi inte hade någon match! :D
igår åkte jag hem till johanna och dit kom Fanny, Mathilda, Pernilla, Amanda, Hanna, Rikard, Martin, Joel, Gustav och Adam, riktigt mys var det, först fikade vi lite och så , sen film, I rymden finns inga känslor, grymt bra! sen spelade vi lite hockey jag var grymm! ;)
hahah adam fick en tröja av mig som jag gjorde på slöjden förra terminen , den är sååå fin (a)
så jag och joel ska öppna en klädkedja där jag syr och han säljer, haha xd
sen åkte Rikard och Martin hem typ halv ett och dom stannade längst , sen gick vi ner under garaget och satt på kommisarie späck som vi somnade till :)

idag så åkte vi ner till p-97ornas match och tittade lite sen sitta i sekket på herrarnas match :), p-97orna vann men herrarna förlorade med 3-4 ;( det var skitspännande!
aja snart ska jag äta och ikväll blir det solsidan! :D, kungligast!
chill med bara spanska till på fredag (som jag vet), så en ganska läxfri vecka :D
sen lov om två veckor! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0