minnesvärda saker under 2011

-har jag haft en otroligt kul kväll i åsbo , som jag sent kommer att glömma
-börjat åka snowboard, även köpt mig en egen
-åka skoter med Pernilla, som jag hoppas vi ska göra igen nu när snön är här!
-vart i kläppen två gånger
-fyllt 15 år
-träffat min favorit Nathalie ett flertal gånger
-varit på cup i örebro, där vi slutade delad 5:a tror jag
-varit i stockholm med mina bästa vänner
-varit i turkiet
-började sommarlovet med en mysdag vid bryggan
-firat midsommar i leksand
-varit fyhelvetes sjuk. Trodde nästan mitt liv var över ett tag, kändes så iallafall. Usch det värsta jag har varit med om!
-börjat spela med damlaget
-köpt mig två nya klubbor
-börjat bygga om på mitt rum
-började säsongen med att spela en cup med mina favorit tjejer, som slutade delad etta
- varit på ett antal bredd- och träningsläger med dalalaget. Som slutade med en plats i truppen, vilket gjorde mig till världens gladaste
-åkt på kryssning med Johanna
-spelat lussebandy, som vi slutade åtta i, ochv ar den roligaste kvällen på länge!


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0