cancer är något oförlåtligt.

min älskade, fina vän.
Mina tankar har gått till dig hela dagen, och gråten har varit nära hela tiden. Så svårt att fatta. Du ska veta att jag tänker på dig hela dagarna och håller alla tummar i världen på att du ska bli bra så fort som möjligt! För några veckor sedan var allt som vanligt, trodde vi. Vi hade så jäkla kul som vi alltid har, skrattar och skrattar. Men det vi inte visste då var att du hade en jävlafucking tumör i benet. Tänk att livet är så orättvist. Bara 15 år, det är helt sjukt. Jag hatar cancer så jävla mycket, tänkt att det förstör någons liv så himla mycket. En glad, snäll och helt underbar 15 årig tjej som nu måste opereras och kanske gå på behandlingar, och missa lite av livet. Fyfan. Men du ska veta att jag tänker på dig hela tiden, du klarar det här, jag vet det. du är starkare än det där. ♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

va vem?:o

2011-12-10 @ 00:27:59
URL: http://pernillaojala.blogg.se/
Postat av: Pernilla

va vem?:o

2011-12-10 @ 00:28:16
URL: http://pernillaojala.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0