tisdag

hade tänkt plugga spanska, men glosboken vill fortfarande inte funka så får väl sitta och skriva alla glosor för hand och det är ju över 200 stycken så det blir en kul eftermiddag ! :) eller inte.
berättar lite om dagen då, so, no , lunch, spanska, matte, på lunchen spelade vi pingis med sjuorna! haha gulligt. på matten kom jag och mathilda på ännu ett smeknamn till oss , barbie och kent, för hon tyckte att jag var en barbie men fejkblont hår :o haha snällvän! men då kunde ju lika gärna hon vara kent! haha gulligt det med!
mycket gulliga saker idag. ska fråga pappa om han kan skjutsa ner mig till träningen idag också, så får jag stå där och skjuta lite hade jag tänkt :)


ååh jag saknar det så otroligt mycket..

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0