hejsvejs

nathalie åkte hem runt halv fyra, men tänkta berätta lite om dagarna, igår gick vi till åsgårdskiosken och köpte glass! grymtgott! sen kom johanna och vi gick hem, sen på vägen träffa vi pernilla! som jag saknat dig! när vi kom hem gjorde vi inge alls typ sen ner till ica och köpte godis och hyrde film. sen hem och prata lite och ja, sen åt vi och tittade på filmerna osv, idag har vi bara segat , sett på film och så. sen åkte hon hem :( men tack för dagarna! älskar dig! ♥ när hon åkt hem så gick jag till m&m och nu sitter jag här och taggar! hehe men ska göra mig en toast nu sen sätta på den nyaste irene huss filmen , sen maaatch!


oldiee..


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0