cp lyckliga!

jag har alltid dålig fantasi hur jag ska börja inläggen, så kör väl som vanligt.
dagen började med so , engelska , jag och mathilda fick alla rätt på första läsförståelsen! vi blev cp lyckliga! :') hihi. sen luch , svenska då gjorde vi något gamalt nationellt prov, som också kommer räknas in , eller om det går dåligt på det riktiga så kunde hon titta på det så kanske man klarade det iafl, men jag ska ju klara båda! ;)
sen idrott då jag fick skjutts av nathalie till döda fallen sen körde jag och pontus där , alla rätt! :) sen en kort profil sen sluta , när jag kom hem pluggade jag spanska och nu ska jag nog sy mina kuddar till rummet! hejsvejs


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0