barcelona - porto

tog bussen imorse , som vanligt. sen hade vi musik , hk, haha roligaste på länge! och asgod mat fick vi också! har man roligt så blir maten god haha , nog om det! sen vart det lunch , och sen engelska , det där testet var skitsvårt på läsförståelsen , sen kommer ju inte jag ihåg något från gramatiken heller?  , sen blev det klf och till sist sluta och då drog jag ner på stan och fick med mig två tröjor hem :)  nu ska jag plugga lite spanska, usch. sen damsuga mitt rum sen får jag också helg ! , och som tur va så träffa jag hanna på stan, och hon sa att barcelona spelar ikväll så då har jag ju något att titta på iafl! :) hihi


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0