påsklov och cupfinal!

äntligen lov!
profilen var ju inställld så vi åkte ner och köpte glass efter skolan, asgott!
i skolan hände inget speciellt, typ iup, musik , lunch, spanska och so , sen på musiken skulle johanna på utvecklingssamtal , så jag och pontus fick sjunga själva.., men sen kom heff och ersatte henne! och på spanskan gjorde vi påskkort, och jag blev tjurig för att mathilda och joahnna inte gjorde kort till mig i förstahand utan mathilda tänkte ge bort mitt :o , så jag gjorde jättesmå åt dom! , hihi. sen var det ju som värsta dagiset också!, jag och mathilda var fröknar medans johanna var praktikant! :)
aja har inte så mycket mer att säga nu , ska och handla, äta , springa, sen blir det tagga till cupfinalen!! wiiihoo


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0