osa - fcb!

ikväll blir det fotboll!! :D, osasuna-fcbarcelona!
men innnan kvällen ska jag springa, knäppa lite kort, lägga mig i solen och läsa och bara ta det lugnt och tagga till nathalie som kommer imorgon, hoppas jag! :D nu ska jag nog börja med innebandypiraterna, andra boken eller någon maria vern?, aja vi får se men nu ska jag byta om och dra mig ut på en springtur!
igår kan jag berätta lite mer om , åkte till mormor och morfar där vi åt, har nog aldrig ätit så mycket! :o haha.. sen cyklade jag och mötte mathilda, och vi mötte johanna sen cyklade vi till myntet och hämtade ut biljetterna, gick till coop, tbx till bion och köpte godis, sen började den , var inte så mycket folk , filmen var bra men lite konstig imellanåt , menmen , jag och mathilda satt och gissade vem som var varulven, aa och innan filmen var slut hade jag nog gissat på hela byn, hehe men jag fick ju rätt iafl! eller jag gissade i sista sekund men det gills ju!  

jag saknar det♥


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0