nu eller aldrig

hejhej ,
slutade två idag, chill och imorgon halv tre för profilen är inställd! sen är det lov och på lördag kommer nog nathalie! :D
dagen började med svenska, som det bara var att lyssna på dom som satt och redovisade. sen syslöjd, och jag ska bara sy klart benen på mina sidenkalsonger sen är dom klara! :D åååhh! dom är jättemysiga och i♥you tyg! :D hihi sen så vart det lunch, påskbord , inte gott alls i skolan, menmen sen fick man vatten också :o aja sen matte och biologi sen sluta! idag ska jag städa rummet sen vet jag inte, kanske ut och springa?, fast fick ju så himla ont i vaderna igår så ska kanske vila en dag sisådär? aja vi får se, nu ska jag leta på om det finns någon kanal som spanskacupen finalen går på , nu ska ni allt få rma! sen är det ju cl snart också , som jag inte kan se på mmen jag har nog någon snäll kompis som kan rapportera ? får flörta lite med johan eller någon! aja hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0