mina vänner är bäst!

förlåt för ingen bloggning igår , hann verkligen inte . men dagen var iafl awesome!
den började med att jag och mathilda tog biken till skolan, där vi väntade på att johanna och fanny skulle komma sen vart det spanska, so, engelska, teknik och klf, fick mvg i so och vg på engelskaprovet, gladtjej :D
haha hålet var roligast för mathilda skjöt upp alans boll på taket! xd jag och johanna har nog aldrig garvat så mycket!
efter skolan drog vi ner på stan och medans johanna var inne på avestastjärnan var jag och fanny vid ica och köpte godis till kvällen! :) efter det så åkte vi ner till vallen och senare ner till thai. ni är bäst!♥  efter att vi hade setat där i några timmar och pratat så bikade vi hem till Fanny där vi såg film , paranomal activity 2 den var fett läskig i slutet  :o men sen såg vi the last song, världens bästa film!!! aja mina underbara vänner hade köpt en present till mig också! :'), pengar ansiktsmask och nagelack, tusentack! ♥
nu ska jag snart cykla till mormor och morfar och äta och ikväll blir det grillat ,mums!!
nu på morgonen har jag och johanna varit och delat ut frukostpåsar och nu har man ont i fötterna! menmen!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0