M E S

hejhej,
dagen tillbringades med Mathilda och Emma,
skojsigt, aja vi har typ spelat spel och sett på film hela dagen! barnsligt men så är det! var ju inte så fint väder ute heller och så , men imorgon blir det iafl huvudstaden! :D
haha och vi kom på en sak, som vi alltid gör, att våra bokstäver, mathilda, emma, sara det blir ju mes om man lägger ihop dom, aa det var kul då iafl, aja imorgon blir det att tagga el clásico när man har kommit hem
nu ska jag nog gå och duscha, sen är det ju desperate housewives kom jag på , awesome, sen var det ghost whisperer i kväll också såg jag. men jag tror inte jag orkar se på det, var sent och mathilda kommer och hämtar mig åtta imorgon , fast jag har ju sett alla avsnitt så , aja nu vet ni min tv tablå, hejdå!


bildbrist, så blir på världensbästa!!
bojan messi pedro♥

Kommentarer
Postat av: Timmaryam

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2011-07-14 @ 11:05:12
URL: http://timmaryam.bloglyric.com

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0