tack wictoria som räddade syslöjden!

har inte bloggat så bra dom senaste dagarna, men har pluggat som 7ton till svenskaprovet , gick awesome tror jag:) sen har vi spanska på fredag , mindre awesome...
ikväll drar jag ner till klockarvallen på nå möte, men jag ska nog sluta...
började med provet, sen syslöjd, och jag fick låna wictorias headset för annars blir det 7kt långtråkigt! hahah syslöjden va ganska humor!, jag och mathilda satt och lyssna på musik, med ganska hög volym så vi slapp höra dom andra,  sen ba PANGPANG , och vi ba hoppa till den ba och sen de ba motha fuckers och vi ba börja asgarva xd, för mathilda brukar säga så på spanskan xd
kul va?
och sen åkte mathildas ''plupp'' ut och hon ba slog till med armen så min åkte ut och shit va jag garva xdd, va nog inte så kul men jag skratta :) haha..
sen matten satt jag o skrev massa fina saker om mig själv :) hah
sen biologi och sluta
sen va det nå ''tant'' på vägen hem som var helt crazy :s läs mathildas blogg för jag orkar  inte skriva :)

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0