seeg dag

dagen har inte gått fort..
har precis pluggat klart och kan all spanska :) , prov imorgon (n)
hände inget alls i skolan idag , spelade yatzy, jagade joel, lekte lekar, och inte så mycket mer
jo, jag och mathilda orienterade på något ställe vi aldrig hade varit på , haha jag fastnade i en myr :( och mathilda sa att det inte va något , men jag sjönk ju :(,
sen hon ba vi går upp så kommer vi på den här vägen så kommer vi till kontrollen och vi gick och gick på den vägen men hittade ingen , sen jag ba haha titta där är ju vattentornet!, så vi gick på fel stig :p haha kul va ? ;)
vi fick alla rätt (y)
nu sittter jag och pratar med min superefterlängtade johanna som är på mallis :( jag saknar dig älskling!♥
pappa och marus är och hyr film nu för bror har varit sjuk, kampen om åskviggen tror jag dom skulle ta :)


haha verkar ju bra ;)

aja finns inge mer att skriva typ ? ;o

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0