soy una gamba

hhaha ni ser rubriken, och jag var övertrött på spanska, först satt jag och skickade massa lappar till mathilda där det stod ''soy guapa''(jag är snygg), sen skickade jag en som det stod soy una gamba :D, haha jag är en liten räka :D haha shit vad jag skratta x'd
bagdad på morgonen, lite kul :)
sen engelska håål, spanska , och på hålet uppfann vi en poker bok! , tufft!
sen stack jag till mormor och käka bagett sen drog jag iväg och klippte mig och hon lockade mitt hår, jätte fint :') thihi
snart ska jag nog skriva lite på min deckare, som är såhääär lång-.-'

igår då, vi stack ner på stan och köpte mat sen träning
och på bilden knäppte jag och mathilda höstbilder, som kommer snart, fast vi skulle knäppa på fotbollen, men dom hade inte börjat och batteriet hade tagit slut när vi kom fram :D, lyckat!


ibland är man ju för söt :')  , *host*



looockar (L)


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0