peace

kul rubrik va ?  men aa sånt är livet
jag hann inte blogga igår , för jag var först en hel dag i falun med mamma och tog ut tandställningen:D
sen träning, var där ganska tidigt så jag spelade små match mot linus, han vann stort, typ 547535743-3  ?:P men jag lärde mig en ny dribbling , fast det tar lite lång tid att göra eller så slår jag iväg bollen , menemn:)
idag då, tråk dag? matten var inställd, så vi hade två timmars hål :o segt värre, vi spelade kort och ingen fuskade... eller kanske lite.
-ööj får jag se dina kort? , ska vi byta får du den och jag den ? :P
haha
aja blir v-ås ikväll...
imorgon drar jag till koppis direkt efter skolan sen träning, så blir inge bloggande då heller :)


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0