söndag snart måndag

snart väntar en ny vecka i skolan....
matchen idag gick sådär vi spelade ovardgjort i sista perioden, nu får ni inte veta mer! :D thihi
igår då, då vann ví faktist , eller vi och vi, barcelona, fast dom tar jag som vi för jag är en av dom, säger vi
2-1 , en jäkligt spännande match som började med att vi låg under med 1-0   sen satt iniesta och pouyol in den! :D, underbart!
aja, har hittat en as bra låt som kommer imogon , eller jag hitta den inte utan Fanny, som åker utomlands inatt :'(
fyfan vad jag kommer sakna dig....!!! :(((((♥
imorgon är det träning , fan vad skönt , aja det var allt för mig i dag , jag och mathilda flummade lite på donken, hihihihiih
hejdå

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0