snart drar jag på träning!

skolan idag då, hände typ inge kul tror jag, jag kommer nte ihåg ;o
först drog vi ner till skogsbo, det var kul , alla lärare ba, ååh vad kul att se er tjejer, och så kommer vi till krister, har ni pratat med rektorn ? , hahhaha. och lekisbarnen var såhäär söta, dom ba tackförlapparna,och vad kul med disco tjejer, hhaha så söta!
sen i skolan hade vi svenskaförst, vi tittade på den första beck filmen som någonsin spelats in, den var gasnak spännande men lite gamaldags,
sen teknik, och jag brännde mig på limpistolen så jag har en liten blåsa :( det gör jätte ont:'(
sen matte, sen idrott, gick bra ända till vi skulle spela match, för vi hade ''jätte'' bra motstånd, och vihar bedömmning nästa vecka .....
bläää typ ?
aja hejdå

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0