nu: deckare!

ska sätta mig och skriva lite på min deckare innan jag åker till johanna :D
vi hade tränings match mot hedemora idag, gick sådär, och jag blev jävligt arg på en, jag nämner inga nummer, men fyfan!, vi hade lite små snack ibland och så, sen var ju dommaren som den var också, när vi rörde dom *blåååst*, när man bilr inputtad i sargen, fortsätt spela!, fy, hahhahaha och den där tjejen hon ba har du stora problem eller? , jag: jag tror det xd, men hon hade klubban vid mitt ansikte och jag drog ner den så hon inte skulle slå mig, och då får man sånna kommentarer ;o haha...., sen anklagar hon mig för massa grejer ;o men jag sa att det var hon som gjorde det ;d aja nog om det  :p
nästa helg har vi seriepremiär mot mora, blir tufft det, men nu kör vi brudar!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0