asbra!

lite dålig uppdatering men hann inte skriva igår 
men vi spelade iafl mot killarna:) men vi förlorade :o, haha 7kt dålig match...
jag vill åka på X3M sommarskola för er som vill veta , bra nu vet ni det :D, verkar fett med skojj thihi
skolan idag var seg. hände inget typ , och grattis bästa bror som fyller 10 år idag :') fast det kanse var + 5 ? aja jag vet inte ;),
hihi , imorgon blirdet inge skrivning för jag drar på träning direkt efter skolan, sen är det ju massa bariga pogram på tv, fast idol är väl slut? , menmen det är iafl berg flyttar in sen välkommen åter:D hihi
på torsdag blir det nog inte heller något, om jag hinner, men jag stannar kvar i skolan och tränar med skollaget och vi har skaffat en tränare, rikard, få se hur det blir :P , och om han orkade va kvar ,
menmen nu ska jag göra något, fast jag vet inte vad..
hejdå:)

btw, asbra är vårat lag på lussebandy! asbra!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0