KUL LIV.SE

99 saker du troligen inte visste om mig

1. Mitt namn? - Sara Anna Olsson
2. Exakt ålder? -  14 år, 6 månader, 3 vecor och 6 dagar 
3. Vart bor du? -  sverige
4. Syskon? - lillebror
5. Husdjur? - inget
6. Färg på ditt hus? -vitt
7. När är du född? - 13 mars
8. Klass? - 8c♥

9. Vilket år tar du studenten? - 2014 typ ? ;o
10. Har du något jobb? - skolan ?
11. När ska du sova ikväll? - när jag sommnar
12. Mitt största intresse? - innebandy
13. Duschat idag? - ja
14. Kramat någon idag? - nej
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit? - frukost
17. Dagens klädsel? - tights,linne och någon annan tröja
19. Dagens sötnos? - finns väl många sånna  ?
20. Dagens roligaste? - har inte hänt något änn...
21. Har du många vänner? - klart!
22. Vad ska du göra idag? - chilla
23. Vem kramade du senast? - Fanny tror jag
24. Hur många vill du ha sex med? - ingenaning ? ;o
26. Hur många har varit otrogna mot dig som du vet? - ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - nä
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Rikard: yeah :)


Favorit

31. Film? - finns många men allt för min syster är en av dom
32. Låt? - just nu: ravers in the uk, men det finns många bra
33. mat? - tacos
34. Dryck? - hallonsoda :D
37. Stad? - jadu,, inte en aning ;O
38. Land? - Spannien :D
39. Ämne i skolan? - hmm, typ, idrott eller något, profil är kul med :D
40. år? - inte en aning ;O

Senaste

41. Personen du tänkte på? - Mathilda :s
42. Personen du kysste? - jadu
43. Gången du spydde? - kommer inte ihåg?
44. Gången du grät? - när jag tittade på film :(
45. Pizzan du åt? - calzone :)
46. Gången du var i göteborg? - för typ två år sedan ;o
47. Gången du var i stockholm?- två år där med tror jag ;o
48. Gången du var full? - aldrig
49. Gången du var hög? -
50. Personen som såg dig gråta? - tv:n

Antingen eller,

51. Svart eller vitt? - båda
52. Hund eller katt? - kattUNGAR
53. Ute på disco eller hemma och mysa? - beror på
54. Tv-spel eller datorspel? - haha spelar aldrig
55. Singel eller upptagen? - vill ha ett förhållande!
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? -
58. Ragga eller bli uppraggad? - spelar ingen roll
59. Big brother eller paradise hotel? - inge ;0
60. Svart hår eller blont? - blont
61. Blåa ögon eller bruna? - beror på vem ögona sitter på
62. Choklad eller lakrits? - CHOKLAD:D:D:D
63. Göteborg eller stockholm? - båda!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? -spelar väl inge roll ?
65. Coca cola eller fanta? - coca cola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda på en gång
69. Leva eller dö? - leva livet

Antal
70. Personer du älskar? - dom som strå mej närmast
71. Personer du hatar? - en skiiit!
72. Personer som sagt jag älskar dig? - hahah det finns måga det ;)))))
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period? -
74. Glassar du ätit på en dag? - när man är utomlands så blir det ganska många :D
75. Antal festivaler du ska på/har varit på iår? - ingen tror jag :(
76. Gånger du haft minnesluckor? - det händer väl att man tappar minnet ibland
77. Piercingar har du? - 3 i öronen
78. Personer du saknar just nu? - Nathalie, Emelie och dom flesta från heby, sen Evelina och massa andra<3
79. Gånger ditt hjärta brustit? - när mathilda säger dumma saker om mig :( så ganska många gåner.. ;)

Vem
80. Vill du kyssa nu? - ingenaning ;o
81. Ska du träffa imorgon? -  min klass och underbara laget+massa andra
82. Sjöng du senast för? - datan
83. Hade du senast en msn konversation med - typ mathilda 
84. Spelade du tv-spel med senast? - guitarhero gittarren
85. Vill du ta med på en resa nu? - mina vänner!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - p r i v a t
87. Förtjänar att dö? - ingen förtjänar att dö, man gillar dom bara mindre mycket
89. Vill du sova brevid inatt? - kudden

Vad

90. Gör dig glad? - kompisar
91. Gör dig ledsen? - när folk är falska och sncakar skit bakom ens rygg...
92. Vad vill du helst göra nu? - något kul
93. Önskar du att du slapp göra? - göra klart so pappret, men det måte tyvärr göras...
94. Vill du ha nu? - godis
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - systemkamera, ipod touch och en sån där fin barcelona tröja :D
96. Längtar du till? - julafton♥
97. Tycker du om dina betyg? - dom är bra :D
98. Ångrar du i ditt liv? -  jag kommer inte på något nu :o
99. Är det bästa som har hänt dig? - mina kompisar♥

Kommentarer
Postat av: mathilda

haha, svaret på fråga 79:D<3

2010-10-11 @ 15:47:26
URL: http://mathildaaberg.blogg.se/
Postat av: sara ''bästa'' olsson

haha det är ju inte kult att mitt hjärta brister :o<3

2010-10-11 @ 16:21:38
URL: http://saraaolssn.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0