höstlov

lov om ni inte visste det ? , det är nice, ska äntligen få sova ut, fast har fullt upp typ hela lovet? , nästan :)
imorgon ska jag se på div 5, komigen gubbar! , haha elle det är typ dom yngre gubbarna men whatever :) , sen på måndag ska jag väl hitta på något med någon ? , hoppas jag , sen på tisdag ska jag till falun på morgonen sen kommer mina älskade nahalie , emelie och moa-toa, som jag saknar er!!! på torsdag åker jag till huvudstaden, sen på söndag är det dm, tagga tjejer! ,
aja , idag var jag på höstmarknaden sen åkte vi hem till mathilda och titttade på hitta nemo från fannys mobil , haha kul vare :D

ikväll är det barcelona-sevilla, sent men aja , jag ska vara vaken,
adjö


justja, jag fick alla rätt på mitt matteprov :o, helt otroligt ,det trodde jag aldrig :o, men stolt är man! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0