fredag ♥

äntligen fredag
och nästa vecka är vårat kungliga disco :D
har nog hittat ett nytt sommarläger eftersom det andra inte skulle vara iår , men det nya verkar as bra det med :D
star camp<-----
dagen då , inget kul hände, men först hade vi spanska, sen kommer jag inte ihåg :o helt sjukt, eller jo vi hade so, sen engelska, sen mat , aslångt så vi satt och spelade poker med martin och rikard, eller fattig/rik som jag kom på :P , hahah shit vad jag garva , men det gjorde ingen annan , men dom har ingen humor alls :o och vem vann ? inte jag iafl
sen var det fysik sen klf,
sen hem och ikväll ska i ha ''kalas'' för bror min som fyller år , grattis
och på söndag kommer släkten men innan det så har vi match!!!! taggad som fan! :D


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0