Jag skulle inte vara något speciellt utan dig, det är du som får min dag sådär speciell,
vi kanske bor långt ifrån varandra , men det betyder inget,
det kanske bara blir några gånger per år, men jag lovar att jag kommer ta varje chans jag får
saknaden efter dig växer mer och mer för varje dag som går, och det känns som att något innom mig saknas
när allt är dåligt, får du en på andra tankar och man glömmer bort alla bekymmer
du är världens bästa skapelse
jag skulle göra allt för dig, bästa vän
du&jag , hand i hand livet ut
jag älskar dig Nathalie Mattsson


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Älskling!

du är världensbästa, utan dig skulle jag inte vara hel.

jag saknar dig så det gör så ont, jag orkar inte att vi träffas så lite..

men jag kommer på höstlovet tror jag, då jäävlar!

jag älskar dig mer än allt bästastevän <3

2010-10-08 @ 20:02:55
URL: http://nathaliemattssooon.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0