vi mot världen

lite så kändes det på hk:n
asså palla mer, innenbandyn och nu det här, man har ju något emot sig vart man än är ,vafan gör jag ? :o


hejhej hoppas eran dag har varit bättre än min!
jaja hade utvecklingssamtal idag, gick bra , tina sa att som det ser ut nu så har jag iafl vg i alla ämnen så det är ju lite najs
har pluggat historia och ska fortsätta lite med det , nice jag vet
aja det var allt najs från mig,
najsdå!
haha larvig jag är jag vet

gissa vilka som vann igår då ? :DDD,
FC BARCELOONAA!! :D
jag älsar´t
5-0, utklassning som alltid


jag vill bort, långt bort

Kommentarer
Postat av: pernilla

Vad är det som har hänt?:( <3

2010-11-30 @ 19:22:47
URL: http://pernillaojala.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0