nemen det var ett tag sen

jag vet att ni saknar mig

men har haft några grymt kuliga dagar att berätta om!

vi hämtade natta och emelie typ 20 över ett , sen åkte vi hem ,prata lite och åkte ner till staden, vi fika och myste, och natta du är kung! vi hyrde filmer och köpte godis och julmust! thihi
''unborn'' var helt 7kt läskig, sträckte typ axlen när jag hoppa till ;o haha...
och ''rec'' gick inte att se på för den va sne ;o knas
sen så skulle vi va uppe hela natten men vi blev skittrötta och somna halv ett
sen så vakna jag typ 9o och dom andra sov:o så jag började spela på min mobil och så i en timme tills dom vakna :)
sen kittlade jag natta med hennes fläta så hon slog till mig i anisktet ;o haha
sen vaknade dom och vi prata lite och sen käka vi frukost , natta drömmde att hon var med i kungarna av tulösand xd, och det kommer ju hända i värkligheten nu eftersom hon drömmde det , right ? ;)
sen åkte vi ner till staden och sen på träning , sen kom mathilda och johanna och käkade pizzaaa med oss , och aa, natta och emelie gjorde sjukt kuliga grimaser (?)
sen vart det ett långsamt farväl :'( fan, jag saknar er redan!!

jag älskar er mest!

idag då så var jag i huvudstaden med mathilda och johanna , grymt kul,  hittade en väska, två tröjor och en byxor :), haha min och johannas ringsignal (L) den äger , bara så ni vet! :D

imorgon ska jag plugga med mathilda och johanna , så vi blir klar med dom jävla spanska dialógoserna -.-'
dom äger , nästan
sen så får vi ser hur vi gör , om inte johanna dissar ska vi nog spela nhl hemma hos mig , mohahaha :D, sen ska kanske fanny vara med också :D

på söndag är det dm , alla där , right ? :D


Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0