emma ''röjarn'' olssberg!

hejhej,
snart är det idol som jag inte har tittat på på jätte länge, men just nu sitter jag och pratar med sötolivia :)
idag så var jag med mathilda, först spelade vi guitar hero och hannah montana mendas vi väntade på johanna, sen så gjorde vi klart all spanska, nu kan vi allt hoppas jag!, fast kommer glömma allt , jag lovar :P
sen så åkte johanna hem och vi åt, sen spelade vi monopol, hahah kul liv vi har :D, ingen vann så vi slutade spela för det tog såhäär lång tid och ingen fick bankrutt :o
sen fikade vi, och emma röjde i brödkorgen  hahha shit vi körde med det där resten av dagen! xd
sen så spelade vi sims , och gjorde en familj av oss, sara , emma och mathilda olssberg xd, haha
sen så hade vi en mamma som fick flytta ut som hette karl, hur gick det ihop? haha
sen så hade vi så klart hundar, freja , messi och så klart..., emmas hette röjarn!
ojdå nu har klockan tickat över 8a så jag ska sätta på tvn
imorgon åker jag och johanna ner på herrmatch! :D

Kommentarer
Postat av: mathilda

klas hette väl mamman?:D<3 haha

2010-11-06 @ 18:29:34
URL: http://mathildaaberg.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0