bugg!!

hann inte blogga igår , men dagen såg ut typ såhär , skola, plugga, träna, plugga, tv, inte kul dag
men i skolan så bugga vi! , grymt kul! haha...
men jag övade innan med eddie och fredrik, så jag var riktigt kung när vi hade idrott! , haha igen

sen så , idag..
äntligen hade vi det sista provet avklarat, för nu iafl, fast vi har glosor till på fredag-.- bläää
men aa vi hade prov som gick skapligt iafl, och det är tur det.
men kul inlägg känner jag, mamma och pappa är på föräldrarmöte och efter det ska vi fika
efter skolan skulle vi ju träna med skollaget, men sen fanns det inga hallar och flörtis var inte där och kunde låsa upp, så var det några gymnasie killar som vi spelade med ist, haha, men det var grymt kul! :D

bralåt <---
bra låt<---
bra låt<---
bra låt <---
bra skiva<--- 
orka gå in på youtube och krångla, så tar spotify ist, ibland är jag ganska smart, erkänn? :D
ironmaiden♥

ikväll blire desperate housewives, äntligen!!

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0