bad = inte okej...

det är inte kul , man får bara ont i foten, vatten i ansiktet, vatten i munnen och kallsup, man fryser när man inte är i vattnet, man måste simma efter plastdockor, det är bästa är iafl lekstunden som jag säger, vi åkte först rushbanan ocj ja, jag vet, jag kan stava, sen bubbelbadade jag med mathilda och johanna , mysigt!, vi pratade julklappar och blablabla :) sen livräddade jag steinis, och tack vare henne fick jag inte en kallsup (eller inte då ialf) för hon kom med en livboj och hämtade mig!, tack gumman! :)♥

aja vad hände annars idag? , jag och gustav har gått runt och sagt massa hitta nemo repliker, grymt bra film asså!
jag är H2O intolerant *atjooo* , nej nu bläckade jag på mig, P.sherman wallaby way sydney, fortsätt simma, fiskar är vänner inte mat,
hahahahh xd
jaja, vi hade kemi också, vi pratade om alkoholer , och som vanligt häntade vi ''duktiga'' tjejer överhuvudet, eller over hedaen dom det egentligen heter, men vi bor ju i sverige så jag säger helt rätt :)
sen svenska, men vi läste bara, haha johanna och sin bok xd , sen så hitta jag en ''jätte'' bra, men mathilda läste ut sin tillsammans så jag tog den, fast har läst den 5582882 gånger bara, men den är grym! :)
haha det här blev lite långt märkte jag :P, men läs och tig!

nu blir det el clásico!
fc barcelona♥

Kommentarer
Postat av: Johanna<3

hahah, tack för att du räddade MITT liv älskling!:D<3<3

2010-11-30 @ 15:19:03
Postat av: sara olsson

älskar dig :D <3<3

2010-11-30 @ 15:47:44
URL: http://saraaolssn.blogg.se/

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0