stina! :)

hejhej , min dag har varit seg
började med att min klocka ''inte'' ringde :P
sen så gick jag upp och så sen åka till bussn där mathilda väntade
i skolan hände inget alls, lucia på morgonen , jättefint!, och ''stalledrängrarna'' var bäst!, sen kemi där vi tittade på någon film med växthuseffekten och så, ganska intressant faktist , fast man blev ganska trött och sitta längst bak i soffan :)
sen prov, gick väl sådär?, skulle villja ha lite mer tid men
sen idrott och sluta hem plugga liiite sen träning, gick segt den med för alla var jättetrötta
och krille säger att sara inte kan bli arg så när sara blir arg så är det stina som blir arg för sara är skritsofren:P , haha...
nu ska jag luciafika lite, hejdå ! :)
 

Kommentarer

Skriv en kommentar!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

vad heter din blogg/sida?

Vad har du på hjäratat?

Trackback
RSS 2.0